اخبار و مقالات

تفاوت کولر گازی اینورتر و معمولی

Rate this post

تفاوت کولر گازی اینورتر و معمولی در چیست؟ آیا استفاده از کولر گازی اینورتر مزیتی نسبت به کولر گازی معمولی دارد؟ کدام کولر گازی یا اسپیلت بهتر است؟ معمولی یا اینورتر؟ مصرف انرژی کولر گازی اینورتر نسبت به کولر گازی معمولی چگونه است؟

ممکن است سوالات بالا برای شما نیز پیش آمده باشند. در این مقاله از کاراباما قصد داریم به زبان ساده، فرق کولر گازی اینورتر و معمولی را شرح دهیم، تا اگر قصد خرید کولر گازی یا اسپیلت دارید، با آگاهی بیشتری به انتخاب کولر گازی مناسب خود بپردازید. پیش از آنکه به بیات تفاوت های میان کولر گازی های اینورتر و معمولی بپردازیم، بهتر است بدانید که این دو نوع کولر گازی در سیکل مکانیکی و سرمایشی خود، تا حد بسیار زیادی مشابه هستند. به طوری که حتی اجزای به کار رفته در سیستم های این دو نوع کولر گازی نیز، مشابه بوده و تنها در چند جزء محدود تفاوت دارند. تفاوت اصلی در واقع، در مدار الکتریکی متفاوت کولر گازی اینورتر در مقایسه با کولر گازی معمولی است.

محصول پیشنهادی : برای مشاهده محصولات پکیج دیواری نیووارم در اصفهان کلیک کنید.

کولر گازی های اینورتر و معمولی – مزایا و معایب

بزرگ ترین فرق بین کولر گازی اینورتر و غیر اینورتر یا معمولی، در این است که موتور کولر گازی اینورتر دارای سرعت متغیر می باشد. این در حالی است که سرعت کمپرسور برای کولر گازی معمولی ثابت است. رادیاتور قرنیزی

دومین تفاوت مهمی که مشاهده می شود، این است که کولر گازی های اینورتر دارای مصرف برق بسیار کمتری نسبت به مدل های معمولی هستند. سومین تفاوت در این است که تکنولوژی اینورتر در کولر گازی یا اسپیلت ، موجب خنک کنندگی و گرمایش کارآمدتر و سریعتری نسبت به مدل معمولی کولر گازی می شود. چهارمین فرق کولر گازی های اینورتر و معمولی، در میزان سر و صدای تولیدی آنهاست که در مدل های اینورتر، این مقدار بسیار کمتر می باشد. پنجمین تفاوت به عدم وجود خازن و سیم پیچ استارت در داخل سیستم داخلی کولر گازی اینورتر برمی گردد. و نهایتا آخرین تفاوت به عمر مفید کولر گازی شما مربوط بوده و حاکی از این است که نسبت به مدل های غیر اینورتر یا معمولی، کولر گازی های اینورتر دارای استهلاک کمتری بوده و عمر مفید بیشتری دارند.

محصول پیشنهادی : برای مشاهده محصولات رادیاتور پنلی تاش در اصفهان کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.